Relații cu clienții hotelmix.ro

Vă rugăm să rețineți că, în prezent, procesarea cererilor durează semnificativ mai mult decât de obicei, din cauza focarului de coronavirus COVID-19.

Asigurați-vă că depunem toate eforturile posibile pentru a vă ajuta să gestionați rezervarea și să rămâneți flexibili în astfel de circumstanțe incerte. Vă mulțumim pentru înțelegere și răbdare.

Aveți nevoie de ajutor? Căutați întrebări frecvente

Pot să rezerv o cameră dacă nu am un card de credit?

Da, puteți face o rezervare utilizând cardul unei alte persoane (cu permisiunea deținătorului cardului).

De ce trebuie să îmi dau detaliile cărții de credit?

Detaliile cărții dvs. de credit sunt solicitate pentru confirmarea și garanția rezervării.

  • Dacă alegeți opțiunea "Depozit de 1EUR" sau "Plata anticipată necesară", suma este retrasă de pe cardul dvs. pentru a plăti rezervarea.
  • Dacă alegeți opțiunea "Plătiți la hotel", suma poate fi blocată temporar pe cardul dvs. să acopere taxele de "anulare târzie" sau "neprezentare".

Când plătesc pentru șederea mea?

Termenul de plată depinde de condițiile rezervării. Aceste informații sunt furnizate în Termenii de plată de pe pagina de rezervare. Puteți să o găsiți și în e-mailul de confirmare.

Cum pot fi sigur că rezervarea mea a fost confirmată?

După efectuarea unei rezervări, va apărea numărul de rezervare și codul PIN. Aceasta înseamnă că hotelul a primit datele dvs. de rezervare și a confirmat rezervarea.

În plus, vă vom trimite o confirmare prin e-mail.

Nu am primit un e-mail de confirmare după ce am făcut rezervarea. Ce ar trebui să fac?

Verificați dacă ați introdus corect adresa dvs. de e-mail.

Apoi, verificați email-urile primite, cât și email-urile spam pentru e-mailul de confirmare în cazul în care a fost marcat ca spam.

Vă puteți loga în Rezervările mele utilizând numărul de rezervare și codul PIN pe care l-ați primit după ce ați terminat rezervarea și ați verificat confirmarea.

În timpul întregului proces de rezervare, folosim tehnologia de securitate cunoscută în întreaga lume pentru a vă proteja detaliile personale și ale cardului, și anume:

  • HTTP Secure (HTTPS), care garantează o comunicare sigură pe rețeaua de computere online. Protocolul de comunicare HTTPS este criptat de Secure Sockets Layer (SSL) pentru a asigura protecția vieții private a datelor schimbate între clienți și serverele noastre.
  • Certificarea PCI DSS, care este o informație standard de securitate creată pentru a crește datele de control ale deținătorilor de carduri și pentru a reduce frauda cu carduri de credit. Această cartelă este o carte MasterCard, Visa, American Express etc.

Da, este posibil. Există două opțiuni:

  • Dacă ați făcut o rezervare "1EUR depozit", mergeți la pagina Rezervările mele, introduceți numărul de rezervare și codul PIN, alegeți Gestionați plata și introduceți detaliile noii cărți.
  • Dacă ați făcut o rezervare "Plătiți la hotel", atunci trebuie să contactați direct hotelul.

Puteți găsi o politică generală de anulare în partea de jos a paginii hotelului.

Pentru a verifica politica de anulare a unui rezervare special, vă rugăm să introduceți datele dvs. în căsuța Disponibilitate și dă clic pe Căutare sau verificați disponibilitatea.

Odată ce ați făcut o rezervare și ați primit un e-mail de confirmare, puteți găsi politica de anulare în secțiunea Detalii de rezervare .

Afișează mai multe întrebări